poniedziałek, 9 maja 2011

09. Konik

Nie ma to jak mądre stworzenia :)
W ten weekend byłam na campingu w Makowie Podhalańskim. Za płotem był ten oto koń. Mądre bydle jak nie wiem :D I zabawny :) wolał trawę, która się mu podawało od tej która miał po swojej stronie płotu :)

Podbił serca wszystkich dzieciaków :)

That is not how clever creatures:)
This weekend I was camping in Maków Podhalańskie. Behind the fence was a horse like this. Clever beast as I do not know :D And funny :) he preferred grass, which we gave to him from that which he had on his side of the fence :)
He won the hearts of all the kids:)




Żałuję tylko, że ostrość nie złapała się na nosie... Niestety na aparacie nie było tego widać.



Być może jutro uda mi się zrobić lepsze zdjęcia koniem. Jeśli wszystko wypali to pojadę na stadninę i podczas, gdy znajoma będzie miała jazdy ja będę cykała fotki koniom :)
Oby się udało

My only regret is that the focus is not caught up on his nose ... Unfortunately, the camera was not to be seen. 


Maybe tomorrow I can make better pictures of horse. I'm going to stud, and while my friend will have driving, I'll take a photos of the horses:) 


I hope it worked

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz