sobota, 16 kwietnia 2011

01. Poczatek, zapoznanie etc.


Moje ulubione zdjęcie niech idzie na pierwszy ogień :)
Zdjęcia nie zrobiłam aparatem, bo nie miałam go pod ręką. Użyłam telefonu, który niestety wymieniłam. Nie mogę już robić zdjęć telefonem, bo obecny nie ma wystarczającej ilości pikseli :/

Tym samym, to zdjęcie rozpoczyna moją przygodę z blogiem.
Dlaczego założyłam? Ponieważ chcę mieć motywację do dalszych ćwiczeń, dalszego kształcenia się w robieniu zdjęć :) No i z powodu różnych foto-gier na blogach ;)



My favorite picture let him go the first fire :)
This picture I didn't do by the camera. I used the phone, which unfortunately I had exchange. I can't take photos of the phone, because the present doesn't have enough pixels :/ 


Thus, this picture begins my adventure with a blog.
Why do I put? Because I want to have a motivation to training, education in taking pictures:) Well, and because of the different photo-game blog;)

1 komentarz:

  1. Skoro pierwsze zdjęcie z sercem, to i serce wkładasz w swoja pasję... Życzę powodzenia i wielu...wielu... zdjęć :):):)

    OdpowiedzUsuń